آموزشگاه های ارتش جمهوری اسلامی ایران قهرمانان ورزشی خود را شناختند

ارتش  

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

 

پایگاه مردمی ارتش::مسابقه های ورزشی آموزشگاه های ارتش جمهوری اسلامی ایران در هشت رشته آمادگی جسمانی، تکواندو، تیراندازی، دوومیدانی، شنا، فوتسال، کشتی و والیبال برگزار شد.

 

در این رقابت­ها که در رشته­های آمادگی جسمانی، تکواندو، تیراندازی، دوومیدانی، شنا، فوتسال، کشتی و والیبال برگزار شد؛ نتایج زیر به دست آمد.

 

آمادگی جسمانی

این رقابت با حضور پنج تیم از آموزشگاه های نظامی ارتش برگزار شد که در پایان؛ تیم آموزشگاه تفنگداران دریایی منجیل اول، آموزشگاه شهید خضرایی نیروی هوایی دوم و  مرکز آموزش بهداری ارتش سوم شدند.

 

 تکواندو 

در این رقابت که ورزشکاران در پنج وزن با یکدیگر به رقابت پرداختند، تیم آموزشگاه تخصص­های دریایی رشت توانست بر سکوی قهرمانی قرار گیرد و تیم­های آموزشگاه شهید خضرایی نیروی هوایی و آموزشگاه تفنگداران دریایی منجیل به ترتیب عنوان­های دوم و سوم  را از آنِ خود کردند.

 

 تیراندازی

این مسابقه با حضور تیراندازان زبده و منتخب آموزشگاه های ارتش برگزار شد و شرکت کنندگان در دو رشته تفنگ و تپانچه بادی با هم به رقابت پرداختند که در مجموع دو رشته، تیم آموزشگاه تخصص­های دریایی رشت با کسب 1486 امتیاز به مقام قهرمانی دست یافت و تیم­های آموزشگاه تفنگداران دریایی منجیل و آموزشگاه شهید خضرائی نیروی هوایی به ترتیب با 1331 و 1270 امتیاز دوم و سوم شدند .

 

 

دوو میدانی

در رقابت­ دوومیدانی هفت تیم از آموزشگاه­های ارتش، حضور داشتند که در نهایت تیم شهید خضرائی نیروی هوایی توانست با 13 امتیاز مقام اول را از آنِ خود کند و تیم های آموزشگاه تفنگداران دریایی منجیل و جواد الائمه(ع) نیروی زمینی به ترتیب با کسب امتیاز 10 و 6 مقام­های دوم و سوم را کسب کردند.

 

 

شنا

این مسابقه در سه ماده 100متر آزاد، 50 متر قورباغه و 50×4 تیمی برگزار شد که در نهایت، تیم آموزشگاه تخصص­های دریایی رشت موفق شد با کسب 24 امتیاز عنوان قهرمانی از آنِ خود نماید. تیم­ آموزشگاه تفنگداران دریایی منجیل نیز با کسب 21 امتیاز در رده دوم و آموزشگاه شهید خضرائی نیروی هوایی با 19امتیاز سوم شد.

 

  فوتسال

در این رقابت­ که با حضور پنج تیم از تیم­های منتخب آموزشگاه­های نظامی نیروهای تابعه ارتش به میزبانی مرکز آموزش تخصص­های دریایی رشت برگزار شد، تیم آموزشگاه نظامی جواد الائمه(ع) نیروی زمینی به مقام قهرمانی دست یافت و تیم­های آموزشگاه تخصص­های دریایی رشت و آموزشگاه شهید خضرائی نیروی هوایی به ترتیب موفق به کسب مقام­های دوم و سوم شدند.

 

کُشتی

این رقابت­ بین 6 تیم در پنج وزن بین آموزشگاه های منتخب ارتش و به میزبانی آموزشگاه تفنگداران دریایی منجیل برگزار شد که در پایان، تیم آموزشگاه شهید خضرائی نیروی هوایی موفق به کسب مقام اول شد و تیم­های مرکز آموزش تفنگداران دریایی منجیل و جواد الائمه (ع) نیروی زمینی نیز به ترتیب بر سکوی دوم و سوم این رقابتها ایستادند.

 

 والیبال

 رقابت­ والیبال قهرمانی آموزشگاههای ارتش با قهرمانی تیم آموزشگاه تخصص­های دریایی رشت به کار خود پایان داد.
 در این مسابقه­ که با حضور چهار تیم از مرکز آموزشگاه تفنگداران دریایی منجیل، آموزشگاه تخصص­های دریایی رشت، آموزشگاه شهید خضرائی نیروی هوایی و آموزشگاه نظامی جواد الائمه (ع) نیروی زمینی برگزار شد؛ تیم آموزشگاه تخصص­های دریایی رشت موفق شد مقام قهرمانی را از آنِ خود کند و تیم­های آموزشگاه تفنگداران دریایی منجیل و آموزشگاه شهید خضرائی نیروی هوایی به ترتیب مقام های دوم و سوم را کسب کردند.

 


گفتنی است در مراسم پایانی این رقابتها که باحضور فرماندهان و مسئولین ورزش ارتش برگزار شد، به افراد و تیم­های برتر احکام  قهرمانی و جوایزی اهدا شد.

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



  • یکتا گستر
  • قالب بلاگفا